П’ятниця, 29 Березня, 2024

Що не так з ремонтами доріг і мостів на Буковині та чому цим мало переймається влада?

Зі стрімким розвитком транспортної галузі України загалом і Чернівецької області зокрема масштаби дорожньо-мостових робіт збільшуються, а якість будівництва автомобільних та мостових мереж стала важливим аспектом роботи транспортної сфери. Якість проекту будування мосту доповнюється новими матеріалами, професійність персоналу та управління роботами, а також втручанням технології. Спробуємо проаналізувати загальні технічні проблеми при ремонтах доріг і мостів на Буковині та запропонувати відповідні заходи для забезпечення якості будівництва у матеріалі на chernivtsi-future.

Заходи з транспортування, перспектива та технічні аспекти

Транспортна галузь повинна надавати великого значення питанням, пов’язаним з будівництвом мостів. Підрозділи дорожнього та мостового будівництва повинні міцно зрозуміти ключову ланку технології, використовувати технічне зміцнення та заходи, всебічно забезпечувати загальну якість робіт. Виходячи з фактичного дорожнього та мостового будівництва у Чернівецькій області, проілюструємо причини проблем, які базуються на куті транспортного будівництва та рівнях технологій реконструкції дорожньо-мостової галузі. Якість дорожнього та мостового будівництва не можна відокремити від фактичного накопичення та зведення цих об’єктів інфраструктури.

Якість мосту визначає, чи наскільки важливою для влади є безпека людей, що будуть у перспективі користуватися ним. Але нинішні мости на Буковині у процесі будівництва все ще мають деякі проблеми з якістю. А саме – дороги та мости з’єднують ділянки поселення, і водії виявлять, що коли транспортний засіб заїжджає на об’єкт, він здійснює стрибок у повітря. Основною причиною цього явища є те, що пошкоджено місце між опорою та дорогою, а їхнє розрахункове значення перевищило максимальне значення седиментації, внаслідок чого транспортний засіб зіткнеться у процесі перетину.

Сьогодні на багатьох мостах у нашій країні є тріщини, це загальна проблема України. Пряма причина виникнення тріщин пов’язана з матеріалами, що використовуються при будівництві наших головних доріг та мостів. З одного боку, якість сировини для бетонної конструкції не може досягти рівня, необхідного для мостового будівництва. Тому він не витримує тривалого часу експлуатації, приносячи проблему безпеки.

Аналіз технології будівництва споруд

Вплив температурних навантажень на ранніх стадіях заливки бетону призводить до гідратації цементу, що спричинятиме підвищення, викликаючи напруження і розширення поверхні бетону. Напруга при розтягуванні легко перевищує граничну міцність бетону, через що виникає розрив. Все це призводить до того, що утворені бетонні тріщини зменшать міцність мосту.

Підрядник, який уклав контракт із відносно низькою ціною на проект, щоб отримати прибуток безпосередньо завдяки зменшенню якості та дешевої вартості будівельних матеріалів, техніки та обладнання – ще одна важлива і, на жаль, нерідка причина постійних несправностей.

Існує багато типів технологій обробки фундаменту, наприклад, фундамент м’якого ґрунту, насипу або фундамент, що розкладається. Природа фундаменту різна, і необхідні відповідні заходи в залежності до фактичної ситуації. Існує кілька способів вирішення цього аспекту: методи затирання, прядіння, перемішування та заміна і метод шифрування. Поговоримо про них детальніше.

Розбір методів зміцнення фундаменту

Метод затирання здійснюється за допомогою тиску повітря на фундамент для досягнення його зміни та вдосконалення міцності. Цей метод є широко застосовуваним способом, придатним для всіх типів фундаментів, таких як м’який ґрунтовий.

Метод обертального розпилення вимагає використання обертової обприскувальної машини для отримання обертових струменевих паль; розпилювальну машину можна помістити на глибину обертання ґрунту і пошарово посилити так, щоб розчин для затвердіння зміцнився у струменеву купу, придатну для дрібного піску, червоної заливки або м’якої глини та іншого ґрунтового фундаменту.

Метод змішування полягає у додаванні цементної суспензії та іншого затверджувача при перемішуванні, щоб фундамент та затверджувач здійснили фізичну чи хімічну реакцію, покращили загальну міцність та водостійкість. Цей метод має переваги через короткий термін будівництва та відсутність негативного впливу на навколишнє середовище.

Метод заміни полягає у використанні високоміцного матеріалу для заміни вихідного ґрунтового шару, щоб поліпшити його стійкість та зменшити можливість деформації.

Метод динамічного шифрування використовує трамбувальну машину з вагою, що перевищує задане навантаження, щоб надати фундаменту вібрацію та силу удару, а вібраційний метод використовує вібратор всередині фундаменту та додає наповнювач під час процесу, щоб упорядкувати та зменшити зазор, зменшуючи тим самим його розрахункове значення.

Кілька порад, як уникати несподіваних проблем

Для посилення контролю за будівництвом у процесі дорожнього покриття, ми повинні спочатку переконатися, що підбір наповнювальних матеріалів відповідає інженерним потребам, і створити спеціальний технічний персонал, який би відповідав усім необхідним рівням кваліфікації. Перш за все, щоб запобігти виникненню поперечних тріщин на дорозі, необхідно використовувати відповідний сорт бетону та конструкцію ізоляції.

Одночасно варто покращити ущільнення бетонного покриття, зменшити його пористість; для запобігання поздовжніх тріщин можна взяти суміш бетону для контролю товщини грунтової заливки, заповнити її якомога більше, щоб досягти рівномірного покриття. Для запобігання пошкодженню водою можна розрахувати коефіцієнт армування бетону для поліпшення цілісності дороги після завершення ремонтних робіт.

Висновок

Серед безлічі факторів, які спричинюють проблеми при будівництві доріг і мостів, існує велика кількість різних способів вирішити ці питання. В першу чергу, необхідно виявити більш ефективні заходи шляхом практичних зусиль та аналізу. В контексті економічного розвитку транспортна галузь повинна пришвидшити будівництво автомобільних мостів на підтримку економіки, щоб здійснити власний швидкий розвиток та ефективне просування.

Будівництво доріг та мостів – це посилення технології, тож воно повинно бути загальним технічним питанням у галузі, щоб почати мислити та досліджувати власні зусилля та прагнути зовнішньої підтримки для посилення подвійної ролі технологій. Побачити технологію будівництва доріг та мостів для запобігання та боротьби з ними є складним завданням, але можна втілювати всі аспекти переваг та ініціатив разом, щоб мати змогу виконувати хорошу роботу.

Latest Posts

.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.