Ще декілька років тому буковинські компанії навіть не підозрювали про існування SMM-сфери. Для багатьох це було щось незрозуміле й непотрібне. Зараз SMM-менеджер є практично на кожному підприємстві, пише chernivtsi-future.com.ua. Тож дізнаймося, що це за працівник і як він впливає на розвиток чернівецького бізнесу.
Для чого потрібен SMM-менеджер
В епоху цифрових технологій соціальні мережі є важливою частиною нашого життя. Такі платформи як Facebook, Instagram, Twitter і LinkedIn, мають мільйони користувачів у всьому світі. Тож маркетинг у соціальних мережах, тобто SMM, є потужним інструментом для просування бізнесу та взаємодії з аудиторією. Завдяки SMM можна підвищити впізнаваність компанії, а також залучити трафік на власний вебсайт.
SMM-спеціаліст може мати чимало напрямів у своїй роботі. Найчастіше менеджер займається комплексним аналізом, працює із соцмережами, розробляє стратегію комунікації, просуває акаунти в соцмережах. Для кращого розуміння розглянемо більш детально декілька завдань SMM-менеджера.
Перед тим, як SMM-спеціаліст розпочне свою роботу, йому потрібно дослідити компанію або бренд із яким він планує співпрацювати. Менеджер аналізує ринок, конкурентів, визначає цільову аудиторію, досліджує потенційних клієнтів. Зібрані дані допомагають фахівцю зрозуміти тренди в ніші та попит на продукт серед інтернет-споживачів. Щодо платного просування компанії в соцмережах, то SMM-спеціаліст використовує такі інструменти просування, як інтеграції, таргетована реклама тощо.
Тож у багатьох буковинських компаній зʼявилась посада SMM-менеджера. Чернівецькі підприємці готові платити хорошу зарплату таким спеціалістам. Станом на 2023 рік на Буковині середня зарплата SMM-менеджера становить 17500 гривень. Маркетинговий фахівець допомагає чернівецькому бізнесу ставити більш впізнаваним.
Як SMM впливає на розвиток чернівецьких медіа
Завдяки налагодженому маркетингу в соцмережах медіа мають можливість залучити більше аудиторії до свого видання або телеканалу. Адже чимало людей читають новини саме в додатках, а якщо допис зацікавив читача, то він переходить на сайт та читає повну версію. Таким шляхом медіа має змогу привернути до себе увагу тих, кому дійсно буде цікавий їхній контент.
Чимало буковинських медіа користують SMM-послугами. Тож можемо коротко розповісти про маркетинг кожного з них.
“Молодий буковинець” — сучасне видання Чернівецької області. Інформаційний портал намагається цікаво подати свої новини у Facebook, Instagram, Telegram, Youtube та в застосунку Viber. Цікавим є те, що редакція свої сторінки в соцмережах не рекламує. Видання адаптує свій контент під кожен інформаційний майданчик, таким способом об’єднуючи людей різного віку та вподобань. В одному з інтерв’ю редакторка “Молодого буковинця” Людмила Осадчук розповіла про те, що з початком повномасштабного вторгнення аудиторія в соцмережах видання зросла. Усе через те, що вони подавали новини цілодобово. Це підтверджує той факт, що все-таки читачі надають перевагу інформаційним повідомленням у соцмережах.
“Шпальта” — медійна платформа, яка зосереджує свою роботу на інтерв’ю та висвітленні цікавих історій. Саме видання трактує свою діяльність як просвітницьку місію і прагне позитивно впливати на свідомість читачів задля змін у місті, суспільстві та світі. Головний редактор Олександр Юхимець розповідає, що медійники “Шпальти” намагаються диференціювати ведення соцмереж та наповнення сайту. Тобто під кожну платформу використовують унікальний підхід. Цей спосіб позитивно впливає на рейтинг видання. Основною платформою для “Шпальти” зараз є саме Facebook. У цій соцмережі медіа має найвищу статистику.
Отож SMM є важливою складовою розвитку будь-якого бізнесу, зокрема й популяризації медіа. Соцмережі дають змогу виданням залучити до своїх інформаційних сайтів більше читачів, і завдяки цьому підняти рейтинг своєї сторінки.