Громадські активісти виступають проти будівництва підземних переходів у Чернівцях

Чернівецькі депутати вкотре дивують чернівчан своїми безглуздими ідеями, які стосуються важливих питань життєдіяльності міста.

Громадські активісти негативно відреагували на намір представників міської влади Чернівців ініціювати будівництво підземного переходу на вулиці Головній, інформує Сhernivtsi-futurе.

Як дізналися громадські діячі - Чернівецька міська рада на сесії, яка відбудеться у січні планує розглянути проект рішення, яке стосується виділення коштів, а саме 500 тисяч гривень на проектну документацію для будівництва підземного переходу біля Автовокзалу, що на вулиці Головній. 

Ініціатором такої «геніальної» ідеї виступив депутат ЧМР Анатолій Чесанов. Та громадські активісти, які давно досліджують питання вуличної інфаструктури міста Чернівці вважають, що такому маленькому місту не потрібні підземні переходи. На думку експертів таке нововведення спричинить ряд незручностей для пішоходів, особливо для представників маломобільних груп населення. Мало того, пропозиція депутата суперечить чинним нормам законодавства.

- Дана пропозиція облаштування переходу на вулиці Головній вона суперечить чинним державним будівельним нормам,. Норми визначають чітко, що підземні переходи на магістральних вулицях з безперервним рухом транспорту. Це вулиці широкі, де по дві смуги в одному напрямку, де в, основному, промислова зона і немає житлової забудови, де інтенсивний потік транспорту і неінтенсивний потік пішоходів. Тобто там, де переходять дорогу іноді, а не постійно, - розповіла в ефірі радіо "Буковина" представниця Громадської організації «Буковинська агенція регіонального розвитку» Тетяна Лебухорська.

Отже, як пояснила Тетяна,  будівництво підземних переходів на вул. Головній (навпроти центрального автовокзалу) суперечить вимогам чинних державних будівельних норм.

Тож громадські діячі пропонують депутатам разом із мешканцями міста спочатку зробити фаховий аналіз та дослідження транспортних потоків на тій ділянці, де хочуть збудувати підземний перехід, а вже потім приймати опальні та неконструктивні рішення.