Літак із Чернівців до Києва затримали на 3 години

Що робити, якщо рейс скасували або затримали, повідомляє shpalta.media, інформує сайт chernivtsi-future.

9 квітня, виліт літака з Чернівців до Києва, затримали майже на 3 години. Літак «Чернівці-Київ», вилетів о 9:45 замість 7:00.

Рейс затримали через дуже сильний туман. Про це повідомив Максим Коровець, представник авіакомпанії МАУ в Чернівецькому аеропорту.

За словами Бориса Морського, аеропорт не випускає на рейс літак. Рішення про виліт приймає командир літака. Є нормативи, якими він керується, та низка нюансів, що впливають на прийняття рішення.

Борис Морський зазначив, що світлосистема допомагає удвічі зменшити затримки вильотів та скасування рейсів. Проте це не панацея від усіх погодних умов. Аеропорт надає умови і гарантує забезпечення належного обслуговування літаків і пасажирів. Попри морозяну зиму, злітну смугу утримували у належному стані. Тому цього року не було затримок літака із вини аеропорту.

Максим Коровець повідомив, що в разі затримки рейсу чи скасування польоту компанія своєчасно інформує про це пасажирів. Тому під час купівлі квитка варто залишати контактні дані, аби отримувати усі новини. Крім цього, кожен пасажир завжди може дізнатися всю інформацію безпосередньо в аеропорту чи звернутися на гарячу лінію авіакомпанії, що працює цілодобово, аби перебронювати квиток.

Авіакомпанія перебронює квитки безкоштовно. Забронювати квиток вам повинні не пізніше, аніж за 48 годин. Якщо пасажир не місцевий, авіакомпанія надасть йому трансфер до готелю і безкоштовно поселить. Щоб перебронювати квитки, на момент реєстрації на рейс потрібно бути в аеропорту.

Представник авіакомпанії розповів, що найбільше проблем виникає тоді, коли пасажири, при покупці квитка, не читають правила і умови польоту. Адже здійснивши операцію із купівлі квитка, людина автоматично приймає умови авіакомпанії та повинна їх дотримуватися і виконувати.